avatar
+45.36
Рейтинг
123.73
Сила
Искусство и фотография
366

miniEURO 2012


In primul rand, vreau sa le zic organizatorilor, dar si autoritatilor de profil (FMF) si locale, chiar si guvernului si ministerului tineretului si sportului — RUSINE!!! Cum dracu la un asa eveniment sportiv de nivel european, sa nu fie nici cea mai mica organizare si mediatizare? Nu zic, nu e campionatul lumii, dar macar ceva implicare, macar ceva publicitate la tv-ul de «stat». Doar in ultima zi, inainte de inceperea campionatului am aflat ca se organizeaza asa ceva la noi, in centrul capitalei, dar altii? Pur si simplu — Rusine!!! Nici urne de gunoi, nici scaune pentru spectatori, nici filtre de securitate. Macar de-ar fi pornit havuzurile, absolut nimic!!! Au pus stadionul, le-au tras lumina si sa fiti sanatosi! La meciurile nationale de fotbal din liga secunda, si mai mare organizare. Unde-s dracu WC-urile publice, pentru fotbalisti macar ??? Sa alerge cu treburile in Teatrul de Opera de Balet, sau Andy's Pizza?  De ce nu este site, unde macar am cunoaste rezultatele si statistica meciurilor? in fine…
Искусство и фотография
440

Soferii care incalca legea

Cum unii soferi se cred mai presus de lege, incalcand legislatia cu buna stiinta, ii vom incerca sa-i punem la loc si sa-i disciplinam prin metode  legale si eficiente (sa vedem rezultatul final).

     In dimineata zilei de 10 august un sofer de BMW, cu numerele CPY 060, isi demostra cu mandrie podoaba alba cu geamurile tonate, astfel incalcand Regulamentul Circulatiei Rutiere (art.228, al.2)cu privire la geamurile tonate la usile din fata a masinii. Dupa lege risca o amenda de la 100 la 200 lei.
 
Спорт и туризм
589

Trenul european

CFM vrea să devină transportatorul de pasageri nr. 1  
 

Cel mai nou tren pe care Calea Ferată din Moldova (CFR) îl deține datează din 1989. Astăzi, la Gara Chișinău va avea loc lansarea oficială a primei garnituri renovate de către S.A. REMAR Pașcani, România.
Potrivit directorului CFM Vitalie Strună, proiectul a fost realizat într-un timp record – 65 de zile –, iar la renovarea vagoanelor și locomotivei au lucrat 1200 de angajați ai uzinei în trei ture. Noile locomotive vor fi dotate cu motoare „Volvo”, sisteme de climatizare, WC-uri cu tehnologii de senzori, prize la fiecare scaun, Wi-Fi și alte minunății tehnologice.