Спорт и туризм
269

Slăbirea cu ajutorul bicicletei


Mersul pe bicicletă stimulează circulația, întărește inima și sistemul imunitar și contribuie la protejarea articulațiilor. Și slăbirea cu ajutorul bicicletei este un avantaj al celor care își doresc să pedaleze.

Fiecare metru parcurs pe bicicletă înseamnă mai multe calorii arse și exerciții fizice eficiente pentru mușchii picioarelor și ai fundului. Această activitate are avantajul că poate fi făcută atât în interior – dacă ai o bicicletă statică sau dacă te încântă ideea de a merge la o sală de sport, dar și în aer liber dacă ai un astfel de mijloc de transport. Și chiar dacă nu ți-ai cumpărat o bicicletă și nici nu poți face acest lucru în viitorul apropiat, poți împrumuta una de la un centru de închiriere.

Slăbirea cu ajutorul bicicletei nu se va lăsa mult așteptată dacă vei ieși cu bicicleta la o plimbare, în fiecare dimineață, înainte de micul dejun. Un studiu publicat în Journal of Applied Physiology semnalează faptul că 20 de minute de mers cu bicicleta înainte de micul dejun te ajută să arzi mai multe calorii în timpul zilei.


Slăbirea cu ajutorul bicicletei se poate lăsa cu amintiri de neuitat

Nu întotdeauna scăpatul de kilogramele în plus este un coșmar. Iar dacă vei opta pentru slăbirea cu ajutorul bicicletei, te vei convinge și tu de acest lucru. În primul rând, dacă tot va trebui să pedalezi zilnic ca să ai rezultate vizibile (niciun proces de slăbire nu are loc de azi pe mâine), profită de această activitate. Îți poți invita cei mai buni prieteni la pedalat și le poți sugera să vedeți împreună împrejurimile minunate din jurul localității tale, chiar dacă până acum nu ai reușit să faci acest lucru pentru că ți se părea că ai nevoie de multe resurse. Astfel, în câteva luni vei avea un corp tonifiat, dar și multe amintiri minunate. Alege trasee care te fac să lucrezi mușchii intens (drumuri neasfaltate, dealuri, trasee montane). Minimum jumătate de oră de mers în fiecare zi pe bicicletă vor face minuni cu picioare și cu coapsele tale.

De asemenea, în loc să te mai duci la birou cu mijloacele de transport în comun, taxiul ori mașina personală, ai putea să încerci să faci acest drum cu bicicleta. Costuri zero, iar musculatura corpului tău va fi perfect tonifiată.


Cum trebuie să mergi ca să fie eficientă slăbirea cu ajutorul bicicletei

Dacă vrei doar să ieși special din casă, în apropiere, ca să pedalezi pentru a reuși să slăbești cu ajutorul bicicletei trebuie să ai în vedere câteva sfaturi. În primul rând, alternează vitezele. Primele 5-6 minute păstrează un ritm ușor, pentru a face încălzirea. Apoi, pedalează rapid timp de un minut. După aceea, revino la ritmul inițial. După încă 2-3 minute, începi să pedalezi mai rapid, pentru o perioadă mai lungă. Când simți că ai obosit, fă o pauză – încetinind ritmul. Respectă această metodă timp de 45 de minute, apoi mai pedalează ușor încă 10 minute pentru a relaxa mușchii.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.