Спорт и туризм
427

Exerciţii eficiente care alungă stresul de la birou


Chiar dacă stai multe ore la serviciu, poți îmbina utilul cu plăcutul pentru a fi energică, pentru a-ți păstra concentrarea și pentru a avea o postură corectă a spatelui.

Mici obiceiuri des repetate te pot ajuta să te simți mai bine și să fii mai eficientă la locul de muncă. Statul pe scaun la birou ore în șir reprezintă o problemă reală cu care se confruntă multe persoane. Din cauza poziției incomode (de cele mai multe ori prea aplecat), a respirației superficiale și a tensiunii create în organism și randamentul la locul de muncă poate scadea simțitor.

Restabilește-ți echilibrul!

Lipsa de concentrare, oboseala, durerile de spate sunt semne că ai nevoie de o pauză pentru a-ți restabili echilibrul. Starea de bine se obține prin eliberarea de stres și îngrijirea corespunzătoare a corpului.

Poți începe prin a-ți lua o mică pauză la fiecare 50 minute de muncă, dar nu pentru cafea de data aceasta. Îți poți alege dintre variantele următoare ce poți să faci în funcție de timpul disponibil, de starea pe care o ai și de locul în care te afli.

1. Stai în picioare cu mâinile pe șold și mișcă-ți ușor capul înspre dreapta și stânga, apoi rotește umerii două minute până simți că tensiunea din zona cefei a dispărut.

2. Ridică-te de pe scaun și scutură-ți brațele și picioarele pentru câteva secunde. Acest exercițiu are un efect rapid de destresare și de eliberare a tensiunii.

3. Tot în picioare, stai câteva secunde cu brațele ridicate și întinde coloana cât mai bine, apoi relaxează; repetă acest exercițiu de câteva ori pentru a relaxa coloana vertebrală.

4. Dacă locul îți permite, execută câteva semigenuflexiuni ținând mâinile la ceafă, pentru a ajuta circulația sangvină și pentru a-ți întări musculatura.

5. Ieși 5 minute într-un loc cu aer proaspăt și respiră adânc de câteva ori pentru a-ți oxigena corpul și pentru a te detașa pentru câteva momente de ceea ce făceai înainte la birou; acest exercițiu te ajută ca după aceea să ai capacitatea de a te concentra mai bine.

6. Când revii la birou și te așezi pe scaun ridică genunchii spre piept (cât poți) și repetă mișcarea de câteva ori. Și acest exercițiu te revigorează și lucrezi și mușchii spatelui și ai abdomenului.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.