Спорт и туризм
351

Yoga: 5 exerciţii energizante ca să începi ziua în forţă


Are un efect benefic asupra organismului, dar şi asupra stării tale psihice, ajutând la detensionarea musculaturii şi la îmbunătăţirea stării de spirit.
Yoga te ajută să-ţi măreşti flexibilitatea şi să fii energică de la primele ore ale dimineţii.

Iată câteva dintre cele mai bune posturi pe care le poţi face dimineaţa la trezire pentru a-ţi începe ziua în forţă şi plină de optimism!


Exerciţiul nr. 1

Porneşte cu o fandare, braţele întinse paralel cu solul şi se apleacă trunchiul spre piciorul îndoit, ducânc o mână spre sol prin spatele piciorului şi cealaltă întinsă în continuarea trunchiului. Respiră de câteva ori în această poziţie, cupă care se revine la fandarea iniţială şi apleacă trunchiul în spate, lăsând o mână să cadă pe lângă picior şi cealaltă ridicată în continuarea trunchiului.

Exerciţiul nr. 2

Eliberează tensiunea din şolduri. Începe exerciţiul din poziţia sprijin pe genunchi şi mâini cu fundul ridicat. Se ridică un picior, după care se aduce îndoit în faţă precum în imagine, ţinând celălalt picior perfect întins. Se apleacă trunchiul înainte şi se întind mâinile. Relaxează-te şi respiră de câteva ori în această poziţie, înainte de a reveni la poziţia iniţială.


Exerciţiul nr. 3

Din poziţia drepţi se ridică un genunchi spre piept, după care se prinde laba piciorului şi se ridică într-o parte, îndreptându-se cât de mult poţi. Ambele braţe vor fi ridicate pentru un echilibru mai bun.


Exerciţiul nr. 4

Din poziţia stând drepţi se duce posteriorul în spate şi se ridică braţele, menţinând coloana vertebrală cât mai dreaptă. Pe măsură ce îndoi picioarele, pune palmele pe sol şi încearcă să lipeşti genunchii de braţe, mai sus de cot, ridicând uşor corpul de la sol pentru un echilibru perfect. Se revine la sol cu picioarele şi se ridică trunchiul încet.


Exerciţiul nr. 5

O greşeală frecventă este aceea de a insista să ţii picioarele perfect întinse şi călcâiele pe sol. Potrivit specialiştilor, este mai important să te asiguri că ţii spatele drept şi dacă eşti începătoare în yoga poţi să îndoi genunchii. Pe măsură ce măreşti flexibilitatea, vei reuşi să execuţi corect postura cu picioarele întinse şi călcâiele lipite de sol.

Apasă cu putere palmele de sol, ţine şoldul ridicat şi privirea îndreptată către picioare.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.