Психология и отношения
217

Trucuri psihologice care îți vor îmbunătăți sănătatea


Agitația, stresul, munca, traficul pot fi unul din motivele nervozității tale.Pentru a face față cu succes provocărilor zilnice din viața ta este bine să apelezi la mici trucuri psihologice care să te ajute să îți îmbunătățești starea mintală.

Mintea umană este plină de enigme, însă specialiștii de a lungul anilor au tot făcut experimente menite să îmbunătățească calitatea vieții umane.

Astfel o mare parte dintre specialiști au ajuns la concluzia că oamenii care zâmbesc des sunt mult mai relaxați și mai fericiți deoarece zâmbetul ajută creierul să se calmeze în mod natural.

Rămâi calm indiferent de situație

În situațiile tensionate este bine să apelezi la un mic truc la îndemâna oricui pentru a-ți păstra calmul și sănătatea mintală. Poți să alegi fie să mesteci o gumă sau să ronțăi ceva atunci când ești nervos, deoarece având o altă ocupație creierul își va concentra atenție asupra digerării alimentelor respective lăsând la o parte problema iritantă. Astfel te vei putea bucura de senzația de calm timp îndelungat.

Menține contactul vizual constant

În momentul în care ai de a face cu persoane care atunci când le întrebi ceva obișnuiesc să îți răpundă cu jumătate de măsură, asigură-te că menții contactul vizual cu persoana respectiva. Semnalul psihologic pe care aceasta îl va primi va fi acela că răspunsul nu te-a mulțumit iar continuarea răspunsului nu va întârzia să apară.


Ține oamenii aproape

În momentul în care simți că cineva urmează să țipe la tine încearcă să stai cât mai aproape de persoana respectivă. Apropierea dintre oameni oferă o senzație de liniște total nepotrivită agresivității verbale mai ales.

Poți de asemenea să optezi pentru o oglindă, mai ales în cazul în care lucrezi îm mod direct cu oamenii de la birou. Dacă vei atașa oglinda în spatele tău în așa fel încât să se poată privi în ea atunci când vorbesc cu tine, se vor concentra pe postura și imaginea lor și vor uita de agresivitatea și motivele care ar putea isca o discuție aprinsă.

Relaxează-te cel puțin 5 minute pe zi

Asigură-te că în fiecare zi ai 5 minute la dispoziție în care să nu te gândești la nimic. Golește-ți mintea de toate gândurile înspiră adânc și expiră lent. Ar fi ideal ca acest exercițiu să îl faci în fața unei ferestre sau a unui peisaj frumos. O minte relaxată te va ajuta să găsești soluții mult mai favorabile ambelor părți.

Ține cont de faptul că starea de bine este cel mai bun aliat al sănătății tale. Grijile, stresul, discuțiile aprinse aduce blocaje emoționale și dereglări ale întregului organism.

Râsul este sănătate curată

Când ești într-un grup de prieteni totul pare mult mai ușor. Știi că este mereu cineva cu tine care te poate asculta, îndruma și liniști sau chiar să îți zică un banc. Aceasta este tot o modalitate de a te sustrage de la problema care te face să îți pierzi calmul. Așadar dacă simți că situația devine tensionată, ia o mică pauză și uită-te la un filmuleț comic. Râsul conferă o senzație plăcută atât creierului cât și trupului.


Indiferența doare

Dacă faci parte din categoria de oameni care se enervează ușor este bine să știi că orice conflict se poate aplana dacă îl tratezi cu o oarecare indiferență. Nu răspunde la violență cu violență. În momentul în care te întâlnești cu o persoană nervoasă afișează un zâmbet și mergi ami departe. Încearcă să te detașezi de problema respectivă. Mai târziu persoana respectivă își va da seamă că tu nu ești vinovat și astfel vei salva o situație.

Fii pozitiv

O minte pozitivă nu va atrage decât lucruri pozitive. Indiferent că ai de susținut un interviu, un examen sau să ții o prelegere trebuie să te gândești la faptul că oamenii cărora utmează să te adresezi îți sunt prieteni, iar tu le aduci la cunoștință informații noi și utile pentru ei.

Trebuie să fii conștient de faprul că tu ești singurul responsabil de cum decurg situațiile în jurul tău. De la tine pleacă totul, însă atât timp cât tu ești pozitiv, calm și te simți confortabil în pielea ta nimic nu are cum să dea greș.


Fericirea se învațăDe fiecare dată când treci pe lângă o persoană, un coleg cu care obișnuiești în mod frecvent să ai dispute, încearcă să afișezi un zâmbet. Data viitoare acest gest va deneni spontan dacă îl practici din ce în ce mai des. Nimeni nu poate sta supărat pe o persoană care îi zâmbește ori de câte ori trece pe lângă ea. Zâmbetul este contagios și relaxant în același timp.

Lucrează-ți memoria constant

Dacă vrei să ai o relație liniștită și plăcută atunci lucrează-ți memoria zilnic încercând să reții numele oamenilor cu care intri în contact, sau cu care faci cunoștință. În felul acesta te protejezi și de apariția Alzheimer-ului. Adresarea către ei folosindu-le numele îi va face să fie mult mai deschiși față de tine și să adopte o poziție familiară în momentul în care au o nemulțumire.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.