Психология и отношения
139

Obiceiuri care te fac mai fericit şi mai sănătos


Viaţa poate părea o luptă dificilă uneori. Te simţi frustrat şi parcă îţi este tot mai greu să treci de această etapă a vieţii. Vestea bună e că oamenii au capacitatea de autoresponsabilizare si de schimbare, modificându-şi starea de spirit şi reprogramându-şi obiceiurile, scrie adevarul.ro potrivit topbuzz.com.

Învaţă să spui NU. Majoritatea oamenilor au tendinţa de a-i face pe alţii fericiţi în detrimentul propriei fericiri. Înceracă să înveţi să spui NU atunci când cineva îti cere o favoare, dacă acest lucru înseamnă să-ţi sacrifici timpul dedicat unei activitaţi care ţi-ar fi adus bucurie. Când stabileşti aceste limite, faci din fericirea şi sănătatea ta o prioritate.

Fă-ţi timp pentru pasiunile tale şi stabileşte echilibrul între muncă, familie şi prieteni. Deşi ţi se poate părea dificil să-ţi găseşti timpul necesar pentru a-ţi urma pasiunile, începe prin a-ţi dedica măcar o oră pe săptămână activităţilor care îţi creează bucurie. Vei vedea că astfel îţi vei reîncărca bateriile, vei simţi că stresul începe să dispară, vei deveni mai productiv şi mai fericit.

Fereşte-te de negativitate. Pentru a trăi fericit va trebui să înveţi să stai departe de oamenii negativi. Toată lumea are acel prieten care îl seacă de energia pozitivă, înlocuind-o cu plângeri, nefericiri şi bârfe. Atunci când păstrezi astfel de oameni prin preajmă vei ceda şi vei ajunge la nivelul lor. Încearcă să stai cât mai departe de aceşti oameni şi concentrează-ţi timpul şi energia pe construirea unor relaţii cu oameni care să te încurajeze în ceea ce faci şi alături de care să poţi construi conversaţii productive.

Fereşte-te de stres. Stresul este duşmanul numărul unu al unei vieţi sănătoase şi fericite. Fie că este vorba de locul de muncă, relaţii sau probleme personale, întotdeauna stă în umbră şi este gata să se năpustească asupra noastră. Chiar dacă stresul nu poate fi complet îndepărtat, avem puterea de a-l gestiona. Practicarea meditaţiei sau o simplă plimbare, atunci când nivelul de stres este ridicat, poate fi extrem de utilă. Atunci când respiraţi profund şi priviţi situaţia în ansamblu, totul vi se va părea mult mai uşor de gestionat.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.