Психология и отношения
528

Sfaturi utile in lupta cu depresia

Lupta impotriva depresiei! Tristetea, plansul sau sentimentul ca nu esti bun de nimic in lumea asta — acestea sunt semnele depresiei. In lupta impotriva depresiei ai nevoie de prieteni pe care te poti baza. Si aici aveti 10 lucruri pe care le puteti face pentru a va simti mai bine.
• Mediteaza- meditatia poate ajuta diminuarea deprimarii, prin relaxarea corpului si reducerea nivelului de anxietate, mai ales daca este insotita de exercitii de respiratie. Pentru beneficiile maxime, cmediteaza zilnic minimum zece minute;
• Roagate — cercetatorii stiintifici au descoperit ca persoanele religioase isi revin mai repede din crizele de depresie decit cele care nu au asemenea credinte, asa incit rugaciunile pot fi de ajutor;
• Danseaza- se stie ca dansul si muzica ajuta la alungarea depresiilor, pretextul perfect pentru a pune un CD cu muzica favorite si a incepe sa dansezi. Nimic nu te incurca pentru a te inscribe la un curs de dans, sau sa-ti pui vocea la incercare;
• Bea ceai de plante- pe linga efectul antidepresiv, sunatoarea are proprietati antivirale si antifungice. Se bea infuzie, si este recomandabil sa fie luata pe stomac gol dimineata;
• Insoreste-te- pentru a alunga efectele deprimarii, e nevoie sa-ti oferi o doza de lumina solara, mai laes in lunile de toamna si iarna, cind orele de lumina naturala ale zilei sunt putine. Pune-ti biroul linga o fereastra si incearca sa petreci cel putin zece minute afara;
• Verdeata contra oboselei- legumele verzi, ca spanacul, broccoli si varza, contin niveluri ridicate de vitaminele grupei B, despre care s-a aratat ca ajuta la lupta impotriva deprimarii prin stimularea bunei dispozitii generale si diminuarea oboselii;
• Aromoterapia — pentru stimularea instantanee a bunei dispozitii, pune citeva picaturi de ulei essential de bergamont in cada de baie (dizolvind-ul in gelul de dus) sau intr-o lampa odorizanta. Ai insa grija daca vremea este insorita, bergamontul poate creste sensibilitatea fata de lumina solara;
• Acidul Folic- s-a arata ca acidul folic, existent in fructe, legume, cereal imbogatite cu multe suplimente care nu necesita prescriptia medicala, stimuleaza buna dispozitie. Potrivit cercetarilor stiintificee, in cazul persoanelor cu nivelul mai redus de folati in singe probalitatea de a suferi depresii este sporita;
• Vorbeste- monologul poate ajuta la diminuarea deprimarii, stimulind in acelasi timp increderea in sine si gindurile positive. Inregistreaza-te vorbind despre succesele tale si despre cit de noros esti, apoi asculta inregistrarea cind te simti deprimat;
• Cultiva-ti umorul- Pentru psihic, simtul umorului are exact acelasi rol pe care il are pentru corp sistemul imunitar. Asa cum celulele specializate si anticorpii ne apara de invaziile microbilor, glumele si perspectiva comica asupra tensiunilor psihice la care suntem supusi zilnic ne apara de leziunile sufletesti pe care acestea le-ar produce. Regasiti-va macar din cand in cand prietenii care va bine dispun si cu care puteti schimba impresii si glume. Vizionati comedii. Umorul este mult mai mult decat un mijloc usor de divertisment, el ne ofera o alta perspectiva, extrem de pretioasa asupra vietii.
Aceste sunt numai citeva din metode in lupta contra depresiei. Si fiecare isi allege ce sa faca. Suntem curiosi sa flam cum va luptati cu deprimarea, si care va sunt metodele. Impartasiti-va cu experienta acumulata, poate anume ceea ce stiti va fi colacul de salvare pentru un suflet necajit.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.