Здоровье и красота
223

De ce e bine să mănânci mai puţină carne


Te-ai gândit că poţi ţine bolile a distanţă dacă mănânci mai puţină carne? Sau că agricultura pentru creşterea animalelor lasă urme uriaşe asupra mediului: de la poluarea apelor, la defrişări şi schimbări climatice?

Sunt deja zeci de studii care afirmă cu responsabilitate că limitarea aportului de carne în dieta zilnică poate reduce riscul apariţiei cancerului, bolilor cardiovasculare, diabet sau obezitate. Însă, mai mult decât atât, scăderea consumului de carne la nivel mondial ajută la reducerea consumului de apă sau de combustibil. Însă, pentru că sănătatea e mai preţioasă decât orice, iată care ar fi beneficiile pentru corpul tău dacă ai renunţa la carne, să zicem, o dată pe săptămână:

Poţi limita riscurile apariţiei cancerului: Sunt numeroase studii care spun că o dietă bazată în special pe consumul de fructe şi legume poate reduce riscul apariţiei cancerului. Consumul de carne roşie şi procesată este asociată de cercetători cu apariţia cancerului de colon.


Poţi reduce incidenţa bolilor cardiovasculare: Date recente dintr-un studiu realizat la Universitatea Harvard spun că înlocuirea alimentelor bogate în grăsimi saturate (de exemplu carne sau lactate nedegresate) cu alimente bogate în grăsimi polinesaturate ( de exemplu uleiuri vegetale, nuci şi seminţe) reduce cu 19% riscul apariţiei de boli de inimă.

Poţi ţine la distanţă diabetul: studiile recente arată că alimentaţia bogată în carne roşie şi procesată creşte riscul apariţiei diabetului de tip 2.

Poţi combate obezitatea: Cei care consumă puţină carne sau sunt vegetarieni au o greutate corporală mult mai mică, ca şi indicele de masă corporală. Un studiu recent realizat de Colegiul Imperial din Londra a descoperit că scăderea consumului de carne poate preveni creşterea în greutate pe termen lung.


Poţi trăi mai mult: Consumul de carne roşie şi procesată este asociată cu o creştere a mortalităţii, în general, a mortalităţii cauzate de cancer, dar şi a mortalităţii cauzate de bolile cardiovasculare.

Şi dacă te gândeşti cu ce ai putea înlocui o masă cu carne, iată o reţetă care te poate ajuta să eviţi consumul de carne, măcar într-una din zilele săptămânii. Şi care îţi poate oferi toţi nutrienţii de care are nevoie corpul tău.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.