Здоровье и красота
173

Ce pățești dacă mănânci prea multe ouă de Paști


Consumul excesiv de ouă poate dăuna, ne avertizează specialiștii. Mai mult decât oul în sine, modalitatea de a prepara oul este cea care dăunează.

Consumul excesiv de ouă poate dăuna, ne avertizează specialiștii. Mai mult decât oul în sine, modalitatea de a prepara oul este cea care dăunează. Oul fiert rămâne cea mai bună metodă de a-l prepara, atât pentru a lua toate vitaminele conținute în el, cât și pentru a evita probleme, precum creșterea colesterolului.

Ce pățești dacă mănânci prea multe ouă de Paști – prea multe grăsimi saturate, cauza creșterii colesterolului
Grăsimile conțin foarte multe vitamine, dar și minerale ce ajută enorm la menținerea sănătății. Printre altele, ouăle conțin și grăsimi, 11% din conținutul unui ou este grăsime.

Cea mai mare cantitate de grăsimi se găsește în gălbenuș, albușul conținând doar 0,05% grăsime. !7% din grăsimile din ou sunt polinesaturrate, 44% sunt mononesaturate și doar 32% sunt grăsimi saturate.

Acestea din urmă sunt considerate principala cauză a creșterii colesterolului din sânge, iar odată cu creșterea acestuia crește și riscul afecțiunilor coronariene.

Așadar, persoanele care știu că au colesterolul crescut, ar trebui să aibă grijă la consumul excesiv de ouă în perioada sărbătorilor pascale.

Ce pățești dacă mănânci prea multe ouă de Paști – periculoase pentru persoanele cu diabet zaharat
Persoanele cu diabet ar trebui să consume mai puține ouă în această perioadă, mai ales dacă au ținut postul. Există riscul dezvoltării afecțiunilor cardiovasculare. Până acum nu există studii care să demonstreze acest lucru, dar medicii nu recomandă excesul de ouă la persoanele cu diabet.

Persoanele sănătoase nu trebuie să își facă mai griji în privința consumului mare de ouă în perioada sărbătorilor de Paști. Un ou de găină crud conține 150 de kcal, 425 mg de colesterol, vitamina A, niacină, vitaminele B12, C, E, D, fier, calciu, magneziu, seleniu, zinc, sodiu, potasiu, fosfor, tiamină.

Astfel, oul se încadrează printre cele mai sănătoase alimente, care se pot consuma cu încredere. Specialiștii consideră că se poate introduce un ou fiert în dieta zilnică a unui om sănătos fără probleme.

Ce pățești dacă mănânci prea multe ouă de Paști – prea multe ouă în combinație cu multe preparate grele pot duce la colici biliare
Cu excepția persoanelor care au alergie la ou, mai exact la albușul de ou, despre care se știe că este alergen, și cu excepția persoanelor cu colesterol crescut sau a celor cu diabet zaharat, consumul zilnic de ou nu poate face rău.

În perioada sărbătorilor, când se mănâncă și drob, preparat în mare parte din organe de animal, care și ele conțin foarte mult colesterol, este bine să ne ferim de excesul de alimente ce conțin colesterol, cum sunt și ouăle.

Ficatul și vezica biliară pot fi afectate, pot apărea stări de rău, precum greață sau vomă, diaree și disconfort în partea dreaptă a abdomenului.

Având în vedere că ouăle nu conțin fibre, este bine să se echilibreze dieta, mai ales de sărbători, când există diverse alimente, amestecate și mai greu de digerat.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.