Здоровье и красота
236

Сiocolată reduce tensiunea arterială


Dieta cu ciocolata ca si multe alte tipuri de diete implica de cele mai multe ori utilizarea unui produs de baza care poate ajuta sau nu la eliminarea toxinelor din organism si eventual la eliminarea surplusului de strat adipos.

Exista foarte multe exemple oferite de către persoane care au ținut dieta, si care au mărturisit ca au reușit sa piardă in greutate in timp ce au consumat si ciocolata in dieta; dar dieta cu ciocolata nu presupune deloc consum in exces de ciocolata; implica si un stil de viața sănătos, cu o alimentație echilibrata.

Pași de urmat in dieta cu ciocolata

Începutul dietei cu ciocolata implica urmarea unor etape, esențiale:

– Se impune consultul unui medic specialist înainte de a începe dieta cu ciocolata

– Medicul in urma unui consult, poate stabili daca aceasta dieta este benefica pentru organismul dumnevoastra.

– In cazul in care acest produs este recomandat, se va căuta o ciocolata neagra cu o cantitate scăzuta de zahar, care sa nu contina lapte; se știu foarte bine beneficiile antioxidante ale acestui tip de produs.

Se vor evita alte produse cu conținut crescut de zahar, precum bomboane, trufe, produse de cofetărie, care conțin foarte multe calorii, grăsimi si nu sunt recomandate pentru a fi asociate cu o dieta, cu atât mai puțin cu una de eliminare a grasimilor.

– Ciocolata in dieta se va consuma cu moderație

– In dieta, ciocolata se va consuma după masa, astfel eliminând din start posibilitatea ca aceasta sa fie consumata in exces. Consumul de ciocolata in dieta trebuie sa reprezinte o delectare a papilelor gustative.

– Se vor consuma maxim câteva pătratele de ciocolata

– Exercițiile fizice nu trebuie sa lipsească pe parcursul acestei diete.

Beneficiile dietei cu ciocolata

Dieta cu ciocolata, are numeroase beneficii pentru sănătate, care includ reducerea tensiunii arteriale, păstrarea pielii fine, de protecție împotriva diabetului de tip 2 si chiar reducerea nivelului de colesterol. Flavonoidele conținute de boabele de cacao, sunt responsabile pentru sănătate, ele având rol de antioxidanți.
Cu cat este mai mare conținutul de cacao, sunt mai multe flavonoide sunt mai mari beneficiile pentru sănătate – ciocolata neagra cu 40% cacao conține de cinci ori mai multe flavonoide decât ciocolată albă și de două ori la fel de multe ca și ciocolată cu lapte.
Dieta cu ciocolata, este considerata eficienta deoarece consumul de cacao joaca un rol esențial in suprimarea poftei de mâncare, induce o stare de sațietate, stimulează starea de spirit.

Consumul de ciocolata ca parte a unei diete echilibrate poate ajuta la declanșarea de raspunsuri pentru creier atenuând astfel pofta de a consuma alte alimente.


Dezavantajele dietei cu ciocolata

O atenție sporita se va acorda in primul rând sortimentului de ciocolata consumat: se va evita ciocolata cu un conținut crescut de calorii, cu un conținut ridicat de grăsimi saturate, cu zahar in exces.

Dieta cu ciocolata nu este o sursă importantă de vitamine, și oferă doar 8 la suta din aportul zilnic recomandat de calciu si 2 la suta din aportul zilnic recomandat de fier; din acest motiv se recomanda asocierea acestei diete cu alimente care sa asigure necesarul caloric pentru o buna funcționare a organismului.

Mâncăruri recomandate in dieta cu ciocolata

Pe langa ciocolata, se recomanda consumul de legume cu un conținut de calorii mai mic, lactatele degresate, cafeaua se va înlocui cu ceai.

Dieta cu ciocolata este delicioasa si are efecte pozitive împotriva depresiei si oferă o energie pozitiva organismului.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.