Здоровье и красота
378

Ştii ce trebuie să mănânci şi să bei în zilele toride?


În urma temperaturilor ridicate, corpul elimină, prin transpiraţe, o cantitate importantă de vitamine şi săruri minerale. De aceea, specialiştii în nutriţie recomandă urmarea unui regim alimentar menită să corecteze acest dezechilibru. Cele mai potrivit pentru asta sunt legumele şi sucurile de fructe.

Legume şi sucuri de fructe – aceasta este recomandarea specialiştilor în nutriţie atunci când vine vorba de regimul alimentar din sezonul cald. Asta pentru că în timpul temperaturilor ridicate, corpul elimină, prin transpiraţie, o cantitate importantă de vitamine şi săruri minerale, iar acest dezechilibru trebuie corectat, se precizează într-un comunicat remis gândul de Centrul de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie.

„În timpul verii, organismul uman consumă un surplus de energie, în comparaţie cu restul anului”, a explicat Corina Zugravu, Preşedintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie. „Astfel, corpul nostru are nevoie de un boost de vitamine şi de energie. Legumele şi băuturile naturale sunt cele mai bune surse de suplinire a acestor pierderi. Astfel, o atenţie sporită la meniul zilnic va asigura necesarul de nutrienţi atât de important organismului”, a adăugat ea.

Cu un nivel caloric redus, roşiile conţin cantităţi importante de vitamina C şi A, cât şi săruri minerale precum fier, calciu, potasiu, fosfor, magneziu, iod.

De asemenea, cu o compoziţie de 95% apă, castraveţii reprezintă surse excelente de vitamine, precum cele din complexul B: B3, B9 şi B6, cât şi vitaminele A şi E. În plus, castraveţii conţin şi enzime benefice digestiei.

În topul celor mai apreciate băuturi pe timpul verii se află sucurile naturale din fructe. Astfel, fructe care conţin o cantitate mare de apă, cum sunt pepenele roşu, pepenele galben, zmeura, căpşunele, afinele, cireşele, zmeura şi piersicile se pot transforma în sucuri cu un aport important de vitamine, precum: A, C, D şi E, cât şi vitamina B6.

Şi berea poate fi consumată zilnic de către persoanele sănătoase într-o cantitate moderată, echivalând 660 ml/zi pentru bărbaţi şi 330 ml/zi pentru femei. Pe lângă fibrele provenite din cereale şi antioxidanţii cedeţi de hamei, berea are şi un conţinut important de vitamine, în principal cele aparţinând complexului B — B3, B2, B6, B9.

Centrul de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie este o entitate cu caracter ştiinţific, rezultat al demersului celor trei membri fondatori: dr. Corina – Aurelia Zugravu, lector universitar în cadrul UMF „Dr. Carol Davila”, căreia îi revine şi calitatea de Preşedinte în cadrul Centrului de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie, dr. Alin Popescu, medic primar în medicină sportivă şi consultant în probleme de nutriţie, deţinând calitatea de Secretar general, şi dr. Mihaela Begea, doctor în ştiinţe inginereşti.

Înfiinţat în luna decembrie a anului 2011 şi lansat oficial în data de 7 martie 2012, Centrul de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie are drept obiectiv investigarea efectelor consumului moderat de bere asupra organismului uman prin derularea de studii ştiinţifice şi diseminarea informaţiilor în domeniu în rândul comunităţii medicale şi a publicului larg.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.