Здоровье и красота
447

Antrenament Biceps



Bicepsul reprezintă una din cele mai populare şi importante grupe musculare pe care niciun culturist nu o lasă neantrenată. Fie că doreşti să creşti în rezistenţă sau să îţi dezvolţi masa musculară a bicepşilor tot ceea ce trebuie să faci este să faci exerciţii care îţi flexează braţele.

Bicepsul, în anatomia umană, este situat între umăr şi cot, partea care face ca antebraţul să se îndoaie fiind despărţită în două ligamente. Cele mai bune exerciţii pentru biceps sunt tracţiunile, flexiune cu hantela prin răsucire, flexiune cu haltera sau cele executate la cablu.

Dacă doreşti să-ţi dezvolţi masa musculară a bicepşilor măreşte de fiecare dată greutatea sau i-aţi o greutate care să-ţi permită să faci maxim 6-8 repetări pe un singur braţ.

Sălile de fitness sunt dotate cu aparatura de ultima generație care îţi va permite să-ți antrenezi bicepsul mult mai izolat fără a solicita şi alte grupe musculare.

Cele mai recomandate exerciţii izolate pentru bicepşi sunt cele executate cu bara Z la banca Scott sau flexiune pe genunchi.

Un alt muşchi care aparţine bicepsului se numeşte brachialis, muşchi care este situat sub biceps. Acesta poate fi antrenat prin flexii Hammer (ciocan), cu mâinile întinse pe lângă corp şi palmele orientate spre interior.


via | http://www.realmen.ro

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.