Здоровье и красота
967

Înfometarea este dăunătoare


     Pentru a scăpa de kilogramele în plus, rapid, multe femei acceptă să se supună unui regim drastic, în care înfometarea dă dictonul. Totuși, această metodă nu este eficientă, ba din contra, afectează starea de sănătate, ducând la dezechilibre ale metabolismului. Daca aparent schimbarea este resimtita printr-o scadere rapida în greutate, odată întreruptă procedura de slăbire, apetitul crește și odată cu el revin și kilogramele în plus. De asemenea, fiecare organism reacționează altfel, nu se poate vorbi de o scădere rapidă în greutate încă de la început, în toate cazurile, pentru că  există altele în care organismul se încăpățânează să “renunțe” la depozitele de grăsimi, ba mai mult, favorizează luarea în greutate.


 
Alimentele dietetice


         O dovadă a faptului că eticheta ascunde multe secrete, secrete bine știute de producători, este existentă pe piața a multor produse alimentare, așa-zise dietetice, respectiv fără grăsimi, fără zăharuri și cu un număr redus de calorii. Batoane de slăbit, sucuri dietetice, cola light etc. Exemplele sunt multiple, însă multe dintre ele nu sunt dietetice. Pe de altă parte, produsele sigure, care nu sunt dietetice doar pe etichetă, îngrașă și ele dacă sunt servite în porții uriașe. Din dorința de a-și remodela cât mai repede silueta, și crezând că produsele dietetice nu îngrașă, multe persoane aleg să fie generoase când servesc astfel de produse. Ceea ce se uită, este faptul că orice aliment are calorii, servit sub formă de porții uriașe, îngrașă.
 


Lipsa unui orar alimentar


      Servite haotic, mesele, chiar și acelea bogate în nutrienți, influențează nefast organismul. Astfel, cina servita înainte de orele 19.00- 20.00, pentru că există riscul de îngrășare după acest interval de timp, și asta pentru că digestia nu se mai realizează, orice ce se consumă crescând predispoziția pentru a acumula depozite de grăsimi. Pe de altă parte, nici micul dejun nu trebuie servit oricând, ci în prima oră de la trezire, așa cum prânzul se va servi dupa orele 12.00, timp în care este bine să se fi servit o gustare. După prânz, se va servi încă o gustare. Intervalul de timp la care se va servi o masă va fi de 3-4 ore.
 
 


Numarul zilnic de calorii


      Odată început programul alimentar, trebuie știut numarul precis de calorii necesar zi de zi. Dacă se dorește doar menținere în formă, atunci numărul de calorii nu trebuie să fie mai mic de 1800 pentru femei, și 2000-2200 pentru bărbați. În timp ce o dieta drastică ar  avea mai puțin de 1500 de calorii, și asta pentru că o dietă hipocalorică promovează pierderea în greutate. Conștientizați  greșelile făcute, și adoptați un program alimentar echilibrat, în care să fie incluse toate grupele de alimente, servite în porții mici, după un orar bine stabilit, rezultatele nu întarzie să apară.



via | www.culinar.ro

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.