Здоровье и красота
425

Dieta vegetariană: Slăbeşti 2 kilograme în 7 zile

      Tot mai mulţi oameni aleg o alimentaţie fără carne. Ştiai însă că, deşi te abţii de la numeroase alimente delicioase, nu înseamnă neapărat şi că vei slăbi? Din contră, există riscul ca, din cauza aportului ridicat de carbohidraţi, să te îngraşi. Noi îţi arătăm o metodă prin care poţi să renunţi la carne şi, în acelaşi timp, să slăbeşti.
 


 
 
ZIUA 1:
Mic dejun: două felii de pâine neagră / secară cu pate vegetal, ceai sau cafea cu îndulcitor.
Gustare: o portocală.
Prânz: ghiveci de legume, salată de legume crude.
Gustare: un măr. 
Cină: salată de legume crude cu o feliuţă tofu.
 
 
 

ZIUA 2:
Mic dejun: două felii de pâine neagră / secară cu miere, ceai sau cafea cu îndulcitor.
Gustare: un măr.
Prânz: sote de legume (la gătit poţi folosi o lingură de ulei de măsline), salată de roşii.
Gustare: un kiwi.
Cină: salată de varză, un cartof copt condimentat cu rozmarin sau alte plante aromatice.

 
ZIUA 3:
Mic dejun: două felii de pâine neagră / secară cu pate vegetal, ceai sau cafea cu îndulcitor.
Gustare: un grepfrut.
Prânz: orez cu legume.
Gustare: 50 g alune coapte. 
Cină: supă de legume, un cartof copt condimentat cu rozmarin sau alte plante aromatice.
 
 
ZIUA 4:
Mic dejun: două felii de pâine neagră / secară cu miere, ceai sau cafea cu îndulcitor.
Gustare: un măr. 
Prânz: legume la grătar (poţi folosi o lingură de ulei de măsline).
Gustare: o pară.
Cină: supă de legume, un cartof fiert, condimentat cu mirodenii.
 
 
ZIUA 5:
Mic dejun: două felii de pâine neagră / secară cu pate vegetal, ceai sau cafea cu îndulcitor.
Gustare: o portocală.
Prânz: soté de legume (la gătit poţi folosi o lingură de ulei de măsline), salată de roşii.
Gustare: un kiwi.
Cină: salată de legume crude cu o feliuţă tofu.
 
 
ZIUA 6:
Mic dejun: două felii de pâine neagră / secară cu miere, ceai sau cafea cu îndulcitor.
Gustare: un grepfrut.
Prânz: soté de legume, 
salată de roşii.
Gustare: 50 g alune coapte.  
Cina: salată de varză, un cartof copt condimentat cu rozmarin sau alte plante aromatice.
 
 
ZIUA 7:
Mic dejun: două felii de pâine neagră / secară cu pate vegetal, ceai sau cafea cu îndulcitor.
Gustare: un măr.
Prânz: orez cu legume.
Gustare: o pară.
Cină: supă de legume, un cartof fiert condimentat cu mirodenii.
 
 
Ţine cont de principiile esenţiale!
 

    Micul dejun este obligatoriu, dar nu trebuie să fie şi îmbelşugat. Aşa că gustă puţin, chiar dacă nu îţi este foame.  
    Prânzul e bine să reprezinte principala masă a zilei. 
    Masa de seară trebuie să fie uşoară şi servită cu patru ore înainte de culcare. 
    Respectarea unui orar strict de masă este esenţială. Obişnuieşte-te să serveşti masa la aceleaşi ore, fără să «sari» peste mese. 
     Nu mânca fructe în loc de desert. Consumă-le separat, ca gustare între mese. 
În timpul mesei nu bea apă sau alte lichide, ci numai la cel puţin 30 de minute după ce ai terminat de mâncat. 
    Lămâia este foarte indicată atât în perioada de Post, cât şi în curele de slăbire. Nu-ţi dă senzaţia de aciditate în stomac, ci, din contră, este alcalinizantă şi antiacidă gastric.




via | www.unica.ro

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.