Здоровье и красота
790

Cele mai proaste alegeri pentru micul dejun

       Mulţi oameni depreciază ideea de mic dejun și mănîncă în fugă  ceea ce le cade sub mînă. Mic dejunul trebuie să fie însă cea mai importantă masă a zilei, fiindcă asigură energia sănătoasă pentru activitățile pe care le avem de făcut pînă seara.
 
Micul dejun alcătuit pe fugă din alimente  dăunătoare are efecte majore și pe termen lung asupra sănătății și a stării de bine. E posibil ca senzația de moment să fie satisfăcătoare, însă pe termen mediu și lung nu va fi deloc. Din contra.

Ce să evităm la micul dejun?

1. Prăjelile – Chiar dacă ți s-a spus că un mic dejun pe bază de ouă și șuncă prăjită e foarte energizant și chiar eficient dacă te trezești mahmur. Însă un astfel de mic dejun conține, în majoritatea cazurilor, mai multe calorii decît ai nevoie toată ziua.
         Iar prăjelile te vor stoarce de energie mai încolo și vor induce în tine lipsa de chef, plus, te va apuca rapid foamea, fiindcă nutrienții nu au fost suficienți.

2. Cerealele dulci — E vorba de acele cereale care sunt frumos colorate în cutii de cereale și foarte tentante. Știi de ce îți sunt tentante? Fiindcă sunt foarte dulci. Zahărul îți extrage energia din organism și nu te ajută deloc dacă vrei să dai jos cîteva kilograme.
         Cerealele integrale, fără zahăr, sau cu un conținut extrem de mic de zahăr sunt cele pe care trebuie să le consumi.

3. Sandvișurile cu brînză topită  — O altă alegere foarte comună, și greșită, este consumul de sandvișuri cu brînză topită. Aceasta conține însă multe grăsimi saturate, care îți fac rău, din toate punctele de vedere.
       În loc de brânză topită, alege untul de alune, mult mai sănătos și bogat în nutrienți. Și în loc de pîinea albă mergi pe mîna pîinii integrale, cu cereale.

4. Clătitele 
- Delicioase de uiți de tine, unse cu gem sau cu smîntînă, însă nivelul de insulin din organism va ajunge la ceruri. Aici e problema: clătitele se ung aproape de fiecare dată cu diferite toppinguri și atunci adaosurile de zahăr și grăsimi sunt și mai mari.

1 комментарий

avatar
Dacă iubeşti mâncarea picantă, cel mai indicat ar fi să o mănânci la masa de prânz şi să laşi pentru la masa de seară ce mâncai la prânz. În cazul în care ai mâncat ceva picant la cină, este posibil ca să te trezeşti cu arsuri şi cu dureri de stomac. Trebuie să ştii că mâncarea picantă stimulează sistemul nervos central, iar acest lucru te poate ajuta să rezişti mai mult pe timpul nopţii. Mai bine  e sa mananci mai sanatos, sa renunti o perioada la mancaruri prajite si pline de calorii. Prepara acum niste gustari sanatose si bucura-te de ele impreuna cu invitatii tai. Gustari sanatoase: rosii umplute cu salata de vinete 10 rosii 1 kg vinete sare piper o ceapa 100 ml ulei de masline patrunjel  este o mincare foarte sanatoasa si te ajuta la scaderea greutati  si pentru păstrarea sănătății.Hi
+1
:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.