Здоровье и красота
469

Inflamația o poți recuce cu ajutotorul alimentelor

             Oricare dintre noi, indiferent de vârstă, se poate confrunta cu durerile cauzate de inflamații (sinuzită, apendicită, diverticulită, colecist, pancreatită). Cercetările au demonstrat că alimentația are un rol extrem de important în combaterea inflamațiilor și a durerilor, motiv pentru care ar trebui să acordăm o atenție deosebită mâncărurilor pe care le consumăm zi de zi.
 
         Inflamațiile reprezintă răspunsul sistemului imunitar la infecții și bacterii. Părțile afectate ale corpului se inflamează atât la interior cât și la exterior și au diferite simptome ca umflăturile, roșeața și durerea.
 
           Pentru a lupta împotriva inflamațiilor cronice din organism, vă puteți folosi de puterea de vindecare a alimentelor cu efect antiinflamator, bineînțeles, pe lângă tratamentul medicamentos.
 
            Dacă faceți parte din categoria persoanelor care suferă de dureri provocate de inflamații, este important să știți că există anumite alimente care pot reduce disconfortul și pot ameliora durerile, vindecând organismul de respectivele afecțiuni.
 
Iată câteva sfaturi care v-ar putea fi de ajutor:
 
Asigurați-vă că, în primul rând, consumați cât mai multe alimente crude (salate, sucuri naturale, proaspăt făcute și smoothie-uri de fructe sau legume).
 
Beți ceaiuri din plante frecvent și în cantități mari.
 
                Mâncați alimente bogate în flavonoizi, fiindcă aceștia sunt antioxidanți puternici și utili pentru reducerea inflamației. Alimentele bogate în flavonoizi se recunosc ușor, datorită culorilor frumoase și intense pe care le au, în special purpuriu adânc, roșu aprins și albastru închis. Obțineți o doză zilnică naturală de flavonoizi, adăugând dietei voastre cât mai multe astfel de alimente, cum ar fi afinele și căpșunile organice, dar și fructele de pădure Goji.
 
              Includeți în alimentația zilnică numeroase alimente bogate în acizi grași Omega 3, pentru a reduce inflamațiile. Printre alimentele bogate în acizi grași Omega 3 se numără semințele de chia, cele de in, nucile, varza, conopida și somonul sălbatic.
 
            De asemenea, unele ierburi și condimente contribuie la vindecarea inflamațiilor: ardeiul iute, ghimbirul, gențiana (o plantă de toamnă, ce conţine ulei volatil și minerale) și trifoiul roșu.

0 комментариев

:) :( ;) :o O:-) (muscle) (bee) :-D :-P :-$ (bye) (clap) (crazy) (curtsey) (dance) ]:-> 8-) (drink) (friend) (blum) :`( (hide) (rose) (y) <3 (help) :* (zzz) (music) (no) (party) (popcorn) (preved) (punish) (rofl) (rtfm) (tease) (thanks) :o

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.